maandag 18 augustus 2014

Webwinkels in het zonnetje!

Op een regenachtige dag als vandaag wil ik toch even twee webshops in het zonnetje zetten.

Op een Amerikaanse site kwam ik een stempelset tegen. Ik wilde de set graag voor mijn Filofax gaan gebruiken. Via google kwam ik bij Jojo's scrapshop terecht. Ik kende de winkel, die eigenlijk niet eens zo ver bij mij vandaag is, nog niet. Omdat ik die week geen tijd had om naar de winkel te gaan heb ik de set in de webwinkel besteld. Wat een super service want de volgende dag al had ik de stempels in huis. Helemaal blij, en ik weet waar ik binnenkort eens ga neuzen want in de webwinkel zag ik nog veel meer leuke hebbedingen!



Voor mijn gehaakte omslagdoeken was ik al even op zoek naar een mooi stoer label. Deze heb ik in de Etsy shop van Nicollie gevonden. Wat een gave leren handgemaakte labels! Mijn eerste gedachte was: 'dat zal wel even duren voor ik ze in huis heb' maar ook deze lagen de volgende dag al in mijn brievenbus! Top want ik kon de omslagdoek die op het punt stond om verstuurd te worden nog net even voorzien van het nieuwe label.



Nog steeds heb ik het een en ander in de maak, een aantal omslagdoeken moeten nog net even een laatste 'touch' krijgen voordat ik ze aan jullie kan laten zien. Nog even geduld dus :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten