zaterdag 2 augustus 2014

Maggie no 4.

Time flies, en ik heb echt niet stil gezeten hoor. Een aantal maaksels kon ik gewoon niet eerder laten zien omdat ze nog kado gegeven moesten worden :-)

Vandaag is dit schatje opgehaald.



Maggie no. 4 gaat mee op kraamvisite naar baby Thijs. Zeker weten dat ze dikke vrienden gaan worden! Ook een Maggie de uil maken? Het patroon van Maggie vind je hier

Verder maakte ik voor een kraamfeest voor baby Felicia deze vlaggenlijn



Ik kon dus heerlijk los met het uitzoeken van stofjes met een 'puppeltje'

Verder ben ik niet te stoppen met het maken van omslagdoeken.



Maar voorlopig ben ik heel erg hard aan het wachten op een elektriciƫn die nu wel heel snel langs moet komen anders kan ik de spullen die nu in de koelkast en de vriezer liggen weggooien. Duim voor me :-)

1 opmerking: