zondag 24 augustus 2014

"Kranten' tas

Onlangs ben ik weer in contact gekomen met een vriendinnetje van vroeger.
Zij hield een blog bij van haar rondreis Amerika. Tijdens haar reis was de start van mijn dag het openen van haar blog en lezen wat voor moois ze die dag weer had gezien. Ik vroeg haar of ze bij Wallmart voor me wilde kijken voor Sharpies (Sharpies zijn permanente markers/stiften). En kijk wat ze voor me meegenomen heeft!


Whoehoe hoe tof is dat??!

Omdat ik het zo geweldig vond dat ze voor mij tijdens haar vakantie op zoek was gegaan maakte ik voor haar een tasje.



Het grappige is dat ik onbewust de kranten stof heb verwerkt in dit tasje. Toen ze het zag, vertelde ze over haar 'liefde' voor kranten. Hoe heb ik dat kunnen vergeten? Hoe dan ook ik vind het wel grappig dat ik nu juist deze tas voor haar gemaakt heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten