vrijdag 20 maart 2015

Zo moeder zo dochter!

Van een vriendin kreeg ik een stuk stof en pomband. 'Kun je hier heel toevallig zo'n grappig sjaaltje van maken voor dochterlief?'

Enthousiast ging ik aan de slag. Wel een beetje eng want zo'n pro ben ik niet, en wat als ik de stof zou verknippen? Ik ging aan de slag en het sjaaltje was redelijk snel klaar. Inmiddels had ik een appje gekregen met de opmerking: 'Ik baal, waarom heb ik niet meer stof gekocht? Ik wil ook een sjaal!!'

Dus...ik had een missie en met het restje van de stof ging ik aan de slag. Een speurtocht door mijn stoffen voorraad voor een bijpassend stofje en roze pomband had ik ook nog liggen, dus aan de slag!
Ik zal jullie verder details van een vastlopende naaimachine en een gebroken naald besparen.....!

Zie hier het resultaat. De sjaal voor moeder:


En de sjaal voor dochterlief:


Ben nu al benieuwd naar een foto van beide modellen :-)
Mij lijkt het in ieder geval een super leuk gezicht!

1 opmerking:

  1. Dit soort sjaals hangt nu overal in de winkels voor tussen de 25 en 40 euro dus hoe leuk als je dat zelf kunt! Mooi gedaan hoor....

    BeantwoordenVerwijderen