woensdag 6 november 2013

Give away!

Eigenlijk ben ik helemaal niet zo handig op de naaimachine. Maar voor ik het wist heb ik onlangs 4 keycords gemaakt. Niet van die lange die je om je nek hangt. Nee een kort model gewoon die je om je pols draagt. Ik gebruik em voor mijn werkpasje zodat ik niet zo hoef te zoeken in mijn tas, maar het is ook super handig voor je sleutelbos.

 
 
Welke keycord is jouw favoriet? Laat voor 18 november een berichtje achter en wie weet heb jij binnenkort ook zo'n handige keycord om je pols hangen!
Oh ja bereid je alvast voor op een overkill aan (col)sjaal foto's. Ik heb er weer een aantal gemaakt. Ben niet te stoppen werkt verslavend! (en ik hou niet eens van de kou!)

16 opmerkingen:

  1. wat ben je toch lekker creatief! Ik vind die met de roze bolletjes errug leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh dat zou superleuk zijn voor op mijn werk zeg, ik ding graag mee naar een jipster original :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooohhh wat gaaf Miek, ik vind ze allemaal mooi, maar de 2 linker hebben mijn voorkeur, en superhandig :) wat ben je ook lekker bezig hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk zeg! Zo'n nieuwe machine helpt :-) ik ben voor die groene bloemetjes met het roze randje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt!!! Vind ze eigenlijk allemaal leuk.... kies denk ik dan toch voor de groen-roze.

    Ik plaats ook even een linkje op mijn blog voor je! Er lopen bij mij ook 2 give aways, dus als je het leuk vindt kun je meedoen!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Miek, wat een leukerds! Natuurlijk kies ik voor de roze met roosjes, maar die rechter zou wel een hele mooie tweede keuze zijn...
    En ik ben benieuwd naar je cols, heb je er straks eentje voor elke dag??
    Haak-ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi! Via via kwam ik op ie blog terecht! Ik ga je volgen! Je keycords zijn echt super! Ik waag graag een kansje. Ik ga voor de meest rechtse op de foto! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij lukt het Miek. Tja, en dan ben ik nou natuurlijk te laat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee hoor tot 18 november kun je nog een reactie achterlaten. Dus niets aan de hand!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook zo'n tas Miek! Altijd aan het graaien naar m'n sleutels ;-) De rechter is mijn favoriet! XR

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk en lijkt me erg handig! Je hebt weer prachtige dingen gemaakt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt. De 2e van links is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat zijn ze leuk, ook ik maak graag een kansje. Nummer twee en vier zijn bij mij favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat schattig! Ik vind die witte met roosjes en roze froezelrandje echt té schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn stuk voor stuk prachtig! Ik zou niet kunnen kiezen, want ja, bij die ene jas past de ene beter, en bij die tas de andere... als ik dan toch zou moeten kiezen. .. vind ik nummer 3, 4 en inmiddels 5 de leukste, Haha ;-) ga zo Door miek groetjes missBaksel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! De tweede van links vind ik het leukste.

    BeantwoordenVerwijderen