zondag 6 oktober 2013

Is het al winter?

Ik had al een tijdje een granny stripe sjaal liggen die ik nog moest afwerken en nog een beetje moest opleuken. Maar ja met wat? Vanmorgen heb ik mijn lintvoorraad eens bekeken (opzich geen straf ;-) en bleef uiteindelijk met een stuk bolletjes lint in mijn handen staan. Maar het was het eigenlijk net niet. Dus zelf maar met de haaknaald aan de slag gegaan (en met hulp van deze tutorial)
En zie hier het resultaat!


Gelukkig schijnt het zonnetje nog lekker maar heel eerlijk gezegd.....kan ik niet wachten om em te dragen :-)

Verder kreeg ik de vraagof ik een verjaardagsslinger wilde maken voor een jongetje voor zijn eerste verjaardag (jaha weer een blauwe slinger) . Het cijfer is met klitteband te vervangen voor zijn volgende verjaardag! Ik heb er een zakje bij gemaakt zodat de cijfers (hopelijk) niet kwijt raken.


Zo, en nu weer op zoek naar een nieuw projectje!
Of, beter nog eerst maar eens kijken naar de rest van mijn half afgemaakte projectjes!

1 opmerking:

  1. Beide creacties zijn erg leuk! Met zo'n leuke verjaardagsslinger is het wel echt feest.

    BeantwoordenVerwijderen