woensdag 10 april 2013

Bloemetjes

Het is woensdag, dus tijd voor een nieuw bloemetje van Atelier Valerie.
Ik moest wel even pielen. Ik ben meer iemand die haakwerk moet zien, dan van een patroon aflezen, maar het is weer gelukt! Zie hier het resultaat!


  
De twee linker bloemetjes zijn die naar het patroon van afgelopen maandag. De blauwe bloem rechts is het patroon van vandag. Ik heb ze nog wat opgeleukt. Ik denk dat ik ze ga gebruiken als versiering om kadootjes mee in te pakken. Maar wie weet krijg ik nog wel een andere ingeving later.

De kleur van het linkerbloemetje is trouwens lime groen en geen geel....
Mensen die me een beetje kennen weten dat ik niet van geel houd. Geen gele bloeme geen gele kleding niets noppes nada GEEN GEEL en zeker geen gele wol. Ik heb werkelijk waar nog nooit een bolletje gele wol gekocht. Tot vandaag...
   
Wat ik er mee ga doen kan ik nog even niet vertellen, maar uiteraard horen jullie binnenkort meer :-)

4 opmerkingen:

  1. oww leuke bloem.. ik ben dr ook op weg naar!!
    zit mijn leeslijst te volgen tot ik er ben!
    ik ben juist dol op geel.. zoooo zonnig.. en ja ik zie dat het een soort neongroen is dat andere bloempje.. raar he dat het soms zo verkleurt op een scan of foto ..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig dat jij het juist wel een leuke kleur vindt. Het is inderdaad een zonnige kleur maar op de een of andere manier blijf ik het maar niets vinden :-)

      Verwijderen